Здравейте,Алфа фенове,току що се регистрирах с единствената надежда някои от вас да ми помогне със съвет,значи имам няколко проблема с моита Алфа(1.8 Луссо)1.Когато запаля и тръгна веднага започва да глъхне,като даваш газ,но като смачкам педала глъхне до към 2000 оборота и се изтрелва,дали е бензиновия филтър или нещо друго,ако някои има идеи ще съм му благодарен.2.Смених всички накраиници,но продължава да лопа хамалската,дали не е от реиката,понеже шумът идва от средата на купето някъде под скоростния лост,някви идеи?благодаря предварително на жсеки един отговор.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 156 1.8 twin spark Lusso 99
Collapse
X
-
Re: Alfa Romeo 156 1.8 twin spark Lusso
Първоначално публикувано от StelioZdraveite,fenove na Alfa,naskoro si vzeh Alfa 1.8 Lusso,otkakto sam q vzel samo barkam v djoba,no pak si e vzeh s merak,gore dolu e postegnah,no imam nqkolko zapitvaniq,zashtoto dva problema me derzaqt ot dosta vreme i vse ne uspqvam da si gi opravq,a i ne mislq 4e moga,kogato kolata e studena(ne govorq za -40) i tragna vednaga po4va da glahne,davam gaz i glahne do 1500 oborota i sled tova rqzko se iztrelva i tova go pravi samo dokato zagree,vse oshte ne sam smenil benzinoviq filtar,moje li da e ot nego?kade se namira?drugiq mi problem e 4e vse oshte imam dosaden shum ot neshto koeto e porazbito,smenih vsi4ki nakrainici,smenih track controlite i vse oshte kato mina prez po golqma nerazvnost i tropa mnogo shumno v kupeto,4udeh se dali ne e ot nakrainicite na reikata?trudni li sa za smqna?blagodarq vi predvaritelno,sajalqvam 4e sam golqm amatior vse oshte v tezi Alfi,no ne e kasno da se nauchish nali?shte se radvam ako nqkoi mi dade polezen savet,a i oshte neshto sreshtnah edin lud fen na Alfi s okolo 5-6 156-i v dvora si,vzimashe gi s4upeni postqgashe gi i na pazara,ta toi mi kaza vzemi si alfa da stanesh mehanic,mai se okaza prav!sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
-
за глъхненето още май няма лек... с какъв бенз караш колата? ако е 95 провай със 100,някои хора казаха,че се е оправило. апък ако не стане прави като мен:палиш-гасиш,палиш и ако не се е оправило пак гасиш и като запалиш вече за 3-ти път трябва да е отшумял проблема,но това сяка сутрин... по добре е отколкото да гърми и да трещи като тръгваш.Аlfa156 1.8TS 2000
Comment
-
Няма оправия. Вече 4, 5 алфи правихме тука. Презацепвахме ги, диагностика правихме на всичко и всичко е ок. Единствената оправия е смяна на софтуера и никакъв бензин 95 да не вижда тази кола. Само 98 или 100 октана. След тази интервянция всички палят и работят перфектно. Вчера даже правихме едан такава. Човека идва и вика... бе нещо в ниските глъхне когато е студена. Свалихме ангренажа. Като погледнах валовете горе не са зацепени добре. Зацепихме ги с петите. Палим и нищо. Съвсем леко подобрение. Закачихме колата на Визата. Няма грешки. Запалихме и гледахме какво се случва. Всички стойности бяха перфектни. Мерихме налягане на горивото. Перфектно. Всичко си отчиташе нормално. Смянихме софтуера, наляхме 100 октана от ЕКО вкарахме колата на хладно за 2 часа. След тва запалихме и клиента подава гас и Ооооо чудо. Колата работи като нова.
Така правихме и на моята и на още 4 преди това. И само това е оправията.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от NovachevГлъхненето сутрин се дължим на датчиак за температурата на охлаждащата течност или на земърсен дебитомер най добре е да се смянят и двете работи.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Значи трябва да сменя тампоните на стабилизиращата щанга и софтуера,някои има ли си представа колко горе долу ще ми струва това,понеже тук пичовете в сервиза на Алфа не се шегуват и бръснат по 90евро на час за трудДревен и Вечен
Alfa Romeo 1.8TS `99
Comment
-
Софтуера се сменя бързо , но струва м/у 200 - 300 лв. Стабилизиращата... хммм... играчка. Отиват часове.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oemПървоначално публикувано от NovachevГлъхненето сутрин се дължим на датчиак за температурата на охлаждащата течност или на земърсен дебитомер най добре е да се смянят и двете работи.
А претрисането сутрин и чипа не го лекува след време проблема пак се пявява.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първо за тампоните,когато я взех мойта преди два месеца тропаше като каруца и то само от тези две тампончета.Струват около 40 лева.Работа.......3-4 часа,моста долу иначе няма вадене.Сега за поголемия проблем 5 диагностики в 4 сервиза,грешки няма с изключение на единия път по моя вина,както и да е всичко е ОК казват вдигат рамене.От четири дена нямам проблем,"да чукна на дърво"след като смених дебитомера,неса скъпи по 132 лв оригиналните.Успех.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment
-
Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщениепърво за тампоните,когато я взех мойта преди два месеца тропаше като каруца и то само от тези две тампончета.струват около 40 лева.работа.......3-4 часа,моста долу иначе няма вадене.сега за поголемия проблем 5 диагностики в 4 сервиза,грешки няма с изключение на единия път по моя вина,както и да е всичко е ок казват вдигат рамене.от четири дена нямам проблем,"да чукна на дърво"след като смених дебитомера,неса скъпи по 132 лв оригиналните.успех.
Първоначално публикувано от stelio Покажи съобщениезначи трябва да сменя тампоните на стабилизиращата щанга и софтуера,някои има ли си представа колко горе долу ще ми струва това,понеже тук пичовете в сервиза на алфа не се шегуват и бръснат по 90евро на час за труд
Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti
Comment
Comment